شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

تمامی کلیپ ها و اخبار و عکس های اینستاگرامی بازیکنان و ورزشکاران را میتونید در اینجا ببینید.

بایگانی

زمان و ساعت بازی تراکتورسازی استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ

چهارشنبه 04/06/1394 ساعت : 18:15
هفته 5 جام خلیج فارس : تراکتورسازی - استقلال خوزستان
زنده از شبکه شما

پیش بازی تراکتورسازی - استقلال خوزستان؛ رسول به دنبال صدرنشینی لب کارون!
چهارشنبه 26 شهریور ساعت 14:32

آی اسپورت- هفته نهم رقایت های لیگ برتر فوتبال کشور، فردا و پس فردا برگزار می شود که در یکی از مهم ترین دیدارها تراکتور صدر نشین باید به مصاف استقلال صنعتی خوزستان برود. آبی‌های اهواز به دنبال دومین برد خود در لیگ برتر هستند تا هم شرایط‌شان را در جدول سامان بدهند و هم با امتیاز گرفتن از تراکتورسازی زمینه‌ساز بازگشت استقلال تهران به صدر جدول را فراهم کنند اما تراکتورسازی این روزها تیم ترسناکی است. خط حمله این تیم با حضور ادینهو 6 گله خطرناک‌تر از همیشه است و سرخپوشان تبریزی 17 گل تاکنون زده‌اند. 


میزبان: استقلال صنعتی خوزستان


تیم استقلال صنعتی خوزستان یکی از تیم‌های فصل جاری است که برخلاف انجام بازی‌های هجومی و تماشاگرپسند، در کسب نتیجه ناکام بوده است. البته شاگردان ویسی در دیدار برابر صبای قم موفق شدند طلسم عدم دست یابی به پیروزی در این فصل را شکسته و در دیداری خارج از خانه اولین 3 امتیاز خود را دشت کنند.

آبی پوشان اهواز هم اکنون با 7 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارند که با پیروزی در این دیدار خانگی در بهترین حالت می‌توانند تا رده هشتم جدول صعود کنند اما در صورت تساوی یا شکست و با توجه به اینکه فاصله تیم‌ قعرنشین با این تیم تنها 3 امتیاز است، در بدترین حالت نیز باید در انتظار سقوط چند پله‌ای در پایان هفته نهم باشند.

شاگردان ویسی در دیدارهای خانگی این فصل ناکام مانده و این دیدارها را یا با تساوی به پایان رسانده‌اند و یا شکست خورده‌اند که این موضوع فشارهای زیادی را برای این تیم در دیدارهای خانگی به وجود می‌آورد.

نکته‌ای که در نگاه به دیدارهای خانگی استقلال صنعتی خوزستان بیشتر به چشم می‌خورد تغییر نتایج این تیم در دقایق پایانی تمام دیدارهای خانگی و برخی دیدارهای خارج از خانه است. موضوعی که کار تیمی پرنوسان این تیم را در دقایق پایانی کاملا روشن می‌کند.

تساوی برابر گسترش فولاد تبریز، پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان و همچنین شکست برابر نفت تهران ماحصل تلاش این تیم در دیدارهای خانگی بوده است و همانطور که در مطلب فوق نیز بدان اشاره شد تمام این نتایج در لحظات پایانی تغییر یافته است؛ بدین ترتیب که این تیم برابر گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان موفق به گلزنی در این دقایق شد و در برابر پدیده مشهد و نفت تهران نیز دروازه خود را باز شده دید. همچنین در دیدار برابر استقلال تهران نیز که در ورزشگاه آزادی برگزار شد بازهم دروازه این تیم در لحظات پایانی باز شد تا این تیم تساوی را با شکست عوض کند.

با همه این اوصاف آبی پوشان خطه جنوب کشورمان در ترکیب تیمی بازیکنانش از دو عنصر سرعت و فیزیک بدنی بهره می‌برد که بخصوص در خط حمله این تیم با وجود بازیکنانی سرعتی چون روح الله سیف اللهی، مهدی مومنی و میثم مجیدی در طراحی ضد حملات بسیار خوب کار می‌کند.


 مهمان: تراکتورسازی تبریز

سرخ پوشان محبوب آذربایجان هفته گذشته در روز آشتی با هوادارنش با پیروزی پرگل خانگی برابر راه آهن به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. این تیم امیدوار است با پیروزی برابر استقلال صنعتی خوزستان و با توجه به اینکه دو تیم مدعی دیگر یعنی استقلال تهران و فولاد خوزستان در دیگر دیدار هفته نهم به مصاف هم خواهند رفت ضمن تثبیت صدرنشینی خود، فاصله امتیازی‌اش را نیز با دیگر تیم‌های مدعی لیگ افزایش دهد.

همچنین تراکتورسازی با پیروزی در این دیدار می‌تواند به رکورد 5 پیروزی پیاپی در لیگ برتر که با هدایت امیر قلعه نوعی و تونی اولیریرا به ثبت رسیده است برابری کند.

هم اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران، تراکتورسازی با 19 امتیاز صدرنشین است و تیم‌هی استقلال تهران، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان نیز به ترتیب با 18، 15 و 14 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم ایستاده‌اند.

شاگردان خطیبی در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که در 4 دیدار اخیر خود در لیگ برتر با یک نمایش خیره کننده 4 پیروزی متوالی آن هم با گل‌های فراوان پشت سر گذاشته‌اند و از روحیه بسیار بالایی برخوردارند. پیروزی‌های پرگل در برابر تیم‌های صبای قم، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس تهران و بالاخره راه آهن تهران نشان از قدرت هجومی تراکتورسازان داشته و خود به خود لرزه بر اندام حریفان می‌اندازد.

تراکتورسازان در این دیدار کاری سخت در پیش رو دارند، از یک سو تعدد بازیکنان دو اخطاره در ترکیب این تیم به طبع بازی محتاطانه را در دستور کار سرخ پوشان قرار خواهد داد، از سویی دیگر نیز تراکتوری‌ها علاوه بر جدال با آبی پوشان خوزستان باید با یک موضوع دیگر نیز در این دیدار بجنگند که آن هم چیزی نیست جز هوای گرم و شرجی اهواز؛ شرایط سنگین آب و هوایی که بازی کردن در آن نیاز به آمادگی بالای بازیکنان دارد.

شاگردان خطیبی در این فصل تا هفته هشتم 3 دیدار خارج از خانه برگزار کرده‌اند که برخلاف دیدارهای خانگی که حریفان را از دم تیغ می‌گذرانند در دیدارهای خارج از خانه جز دیدار با پرسپولیس که با برتری 3 بر یک سرخ پوشان همراه شد در دو دیدار دیگر توفیقی نداشته و برابر ذوب آهن اصفهان با تساوی بدون گل متوقف شده و در برابر پدیده نیز با یک گل تن به شکست دادند. البته نباید از این موضوع نیز به راحتی گذشت که دو دیداری که تراکتوری‌ها را در کسب پیروزی در این فصل ناکام گذاشته در اویل فصل و موقعی بود که این تیم به هماهنگی کامل نرسیده بود.

ناگفته نماند، تراکتورسازی با 17 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد؛ ادینهو، دلیر و نریمان جهان که مثلث آتش تراکتور را تشکیل می‌دهند با 14 گل بیش از 80 درصد گل‌های بهترین خط حمله لیگ را به ثمر رسانده‌اند و امید اول خطیبی برای گلزنی در این دیدار هستند. همچنین محمد ابراهیمی نیز که با بازی خوب خود در برابر راه آهن نوید بازگشت به روزهای اوجش را می‌داد، دیگر نکته امیدواری سرمربی جوان تراکتور برای این دیدار است.

وجه تشابه دو تیم در ارائه بازی‌های هجومی و تماشاگرپسند و همچنین طراحی ضدحملات خطرناک است که با توجه به عناصری که در اختیار دارند به خوبی از این روش در طول بازی استفاده می‌کنند.

خطیبی به دنبال رکورد قلعه نوعی و تونی

در سوی دیگر، تیم تراکتورازی که در چهار هفته اخیر، بردهای شیرین با تعداد گلهای ۳ یا ۴ کسب کرده و مطمئنا نمی خواهد روند رو به جلو خود را از دست بدهد چرا که خطیبی به خوبی می داند که تیم های استقلال، فولاد، سپاهان و حتی پدیده به دنبال جایگاه این تیم در صدر جدول هستند و چنین بازی های نسبتا آسان برای تراکتور فرصت مناسبی است تا اختلاف امتیاز خود را با رقبا بیشتر کند.

سرخ پوشان تبریز در ۷ بازی گذشته با ۶ پیروزی و ۱ تساوی و ۱ شکست و با به ثمر رساندن ۱۷ گل در صدر جدول جای گرفته اند و دوست ندارند به راحتی این جایگاه را از دست بدهند.

رسول خطیبی مربی جوان و بومی تراکتور در صورت کسب پیروزی در این دیدار به رکورد ۵ برد متوالی امیرقلعه نوعی و تونی الیویرا در این تیم می رسد و مطمئنا محبوبیت وی در نزد هواداران بیش از پیش خواهد شد.



محرومان و مصدومان دو تیم

بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم برای دیدار روز پنجشنبه محرومی ندارند اما طبق ایوب ذوالفقازی سرپرست تیم تراکتورسازی فرشاد احمدزاده و خالد شفیعی مصدومیت جزئی دارند که کادر فنی تصمیم گرفته‌اند در بازی مقابل استقلال خوزستان از این دو بازیکن استفاده نکنند.

همچنین تراکتورسازان 6 بازیکن دو اخطاره برای این دیدار دارند که در صورت دریافت کارت زرد دیگر، دیدار حساس این تیم در هفته دهم برابر سپاهان در تبریز را از دست خواهند داد.

حامد لک، حبیب گردانی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده و محسن دلیر از تراکتورسازی و محمد طیبی نیز از استقلال خوزستان اسامی بازیکنان دو اخطاره دو تیم برای این دیدار هستند.



دیدارهای گذشته: 

استقلال صنعتی خوزستان 1 - 4 تراکتورسازی تبریز / تراکتورسازی تبریز 1 - 0 استقلال صنعتی خوزستان.

 دو تیم تنها دو بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که در هر دو دیدار که در فصل گذشته برگزار شد با برتری تراکتورسازی به پایان رسید و آبی پوشان در کسب نتیجه برابر تراکتور تا بدین لحظه ناکام مانده‌اند. نکته جالب در تقابل دو تیم اینکه 4 گل از 5 گل تراکتورسازان در این دو دیدار را کریم انصاری‌فرد به ثمر رسانده است.

ترکیب احتمالی

استقلال صنعتی خوزستان: سومایدا دیاکیته، مجید حیدری، محمد طیبی، موسی کولیبالی، عبدالهادی خنیفر، میثم مجیدی، میثم دورقی، رضا کاردوست، لامین دیاوارا، روح الله سیف اللهی و مهدی مومنی.

سرمربی: عبدالله ویسی

تراکتورسازی تبریز: حامد لک، خالد شفیعی، احمد آل نعمه، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، احمد کامدار، سامان نریمان جهان، محمد ابراهیمی، محسن دلیر و لوسیانو ادینهو. 

سرمربی: رسول خطیبی 


برچسب‌ها: بازی تراکتورسازی - استقلال خوزست، زمان بازی تراکتورسازی - استقلال، تراکتورسازی - استقلال خوزستان، زمان تراکتورسازی - استقلال خوزست، ساعت تراکتورسازی - استقلال خوزست، نتیجه تراکتورسازی - استقلال خوزس، بازی تراکتور استقلال خوزستان، بازی بعدی تراکتور، بازی بعدی تراکتور در لیگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
hidden hit counter