شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

تمامی کلیپ ها و اخبار و عکس های اینستاگرامی بازیکنان و ورزشکاران را میتونید در اینجا ببینید.

بایگانی

۶۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

4 جنجال بزرگ فغانی بعد از فینال آسیا


علیرضا فغانی بعد از قضاوت در فینال جام ملت های آسیا مابین تیم های کره جنوبی و استرالیا، در چهار دیداری که در لیگ ایران قضاوت کرده حاشیه های بزرگی را ایجاد کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی سوژه اصلی این هفته فوتبال ایران است. داوری که قضاوتش در دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن موجب خشم سرخ های پایتخت شده است و آنها این داور اهل شهرری را موجب باخت خود برابر شاگردان یحیی گل محمدی می دانند.

فغانی که با سابقه قضاوت در فینال جام ملت های آسیا پا به لیگ چهاردهم گذاشت از همان ابتدا حاشیه های زیادی با خود به همراه آورد. کافی است از دیدار سایپا و استقلال در استادیوم انقلاب شروع کنیم؛ جایی که خطاهای پیاپی بازیکنان سایپا روی جاسم کرار و نادیده گرفتن شدن آن توسط فغانی باعث شد این بازیکن برآشفته شود و در ادامه اخراج هافبک عراقی استقلال، آن ماجراها به وجود آورد و موجب محرومیت کرار شد.

کمتر کسی اعتراض مجید جلالی را به خاطر دارد؛ اما اشتباهات فغانی در دیدار سایپا برابر راه آهن باعث شد سرمربی نارنجی پوشان پشت در اتاق داوران حاضر شود و با فریادهای خود خواهان تقابل فیزیکی با علیرضا فغانی داور دیدار تیمش شود.

جنجال بعدی مطمئنا تا سالیان سال در خاطر فوتبال دوستان باقی خواهد ماند؛ دیدار تراکتورسازی و نفت تهران که پیروزی تبریزی ها می توانست آنها را برای اولین بار به قهرمانی فوتبال ایران برساند اما اتفاقاتی رخ داد که پای وزیر ورزش و حتی رییس جمهوری را نیز به آن باز کرد. فغانی بعد از آن دیدار البته در 3 هفته ابتدایی لیگ قضاوت نداشت و بهانه ها به سمت این رفت که او در حال قضاوت دیدارهای شرق آسیاست اما مطمئنا دستور از جای دیگری صادر شده بود.

و در نهایت بازگشت جنجالی علیرضا فغانی به لیگ پانزدهم؛ جایی که این داور خشم تمام مسوولان پرسپولیس و طرفداران این تیم را برانگیخت. پنالتی علیه پرسپولیسی ها که با حرف و حدیث همراه بوده و در نهایت اخراج بنگر و عدم اعلام پنالتی روی خطایی که بر روی احمدزاده صورت گرفت و کارشناسان داوری نیز آن را تایید کردند موجب شد تا فغانی قضاوت پر حرف و حدیثی داشته باشد. در این بین گفته می شود مظاهری در دریافت پنالتی هم مرتکب خطا شده و با فاصله از خط دروازه توپ عالیشاه را گرفته که حتی اشاره کمک داور را در پی داشت و با اعتنایی فغانی همراه بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۷
فغانی. بنگر. پرسپولیس قاتل پرسپولیس؛ محروم تا پایان لیگ؟!
لیگ برتر؛
قاتل پرسپولیس؛ محروم تا پایان لیگ؟!
کمتر کسی باور می‌کرد فغانی پس از ماه‌ها دوری به جهت آن قضاوت پراشکال وقتی سوت پایان بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را به صدا در می‌آورد با همان هجمه‌های اعتراض‌آمیزی مواجه شود که در ایستگاه پایانی لیگ چهاردهم تجربه کرده بود.

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تراژدی اما به طرفة‌العینی دوباره تکرار شد و کمیته داوران که باور داشت با سپردن یک بازی بزرگ دیگر می‌تواند فغانی را احیا کند اما با قضاوت مرگبار این داور مواجه شد؛ قضاوتی که در نهایت باعث شد این داور به دلیل اعلام پنالتی به ضرر پرسپولیس عامل شکست بزرگ سرخ‌ها در هفته چهارم لیگ برتر لقب بگیرد.

 

حالا برای کمیته داوران فدراسیون فوتبال راهی جز محروم کردن دوباره این داور پر اشتباه باقی نمی‌ماند؛ داوری که در خارج فخر فوتبال ایران است اما در لیگ مایه شرمساری! فغانی که در سطوح بین‌المللی همواره داوری قابل اعتماد برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی فیفا بوده در لیگ ایران اشتباه‌های کشنده‌ای دارد که هنوز هیچ‌کس به درستی نمی‌داند چرا این داور که در بازی‌های برون‌مرزی مو لای درز سوت‌هایش نمی‌رود، در بازی‌های داخلی اینچنین پر اشتباه و پر حاشیه و به قول برخی نزدیکان در کمیته داوران پر استرس و لجباز است. فغانی همان داوری که در بازی‌های بین‌المللی به او افتخار می‌کنند حالا دوباره باید طعم تلخ محرومیت از قضاوت در بازی‌های داخلی را بچشد. مساله به حدی حاد شده است که حتی اصفهانیان، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال صراحتا پرده از محرومیت این داور برمی‌دارد. راهی هم جز این نیست. فغانی باید به دلیل آن اشتباه بزرگ و تنها برای اینکه اندکی از دردهای تماشاگران پرسپولیس کاسته شود دور از میادین داخلی باشد.

 

او در حالی محروم می‌شود که هنوز تماشاگران تبریزی انزجار بسیاری از این داور دارند و هنوز یادشان نرفته که علیرضای قصه ما وقتی سوت مهم‌ترین بازی فصل چهاردهم را در تبریز به دست گرفت با تصمیم‌های عجولانه و نداشتن مدیریت خوب چگونه آن بازی را به حاشیه کشیده و آمال و آرزوهای تبریزی‌ها را بر باد داد. فغانی حالا دوباره دست کمیته داوران را باز گذاشته است تا محرومش کنند.

 

اصفهانیان هم راهی جز این پیش روی خود نمی‌بیند. او اعتراف می‌کند به اشتباه‌های فغانی و اینچنین از محرومیتی دوباره می‌گوید: «با توجه به نمره‌ای که فغانی گرفته طبق آیین‌نامه انضباطی با او برخورد می‌کنیم. او عملکرد خوبی نداشت و احتمالا هفته بعد قضاوت نخواهد داشت. بعد از آن هم باید درباره‌اش تصمیم بگیریم.»

 

 

آری، تازه بعد از آن باید نشست و درباره فغانی تصمیم گرفت. باید نشست و دید آیا می‌شود به این داور بازی داد. اساسا آیا بازی بزرگی هم باقی می‌ماند که سوتش را به فغانی بدهند؟ فغانی از قضاوت بازی‌های تراکتورسازی همان هفته پایانی لیگ چهاردهم محروم شده بود و کمیته داوران می‌دانست که دیگر نمی‌تواند او را قاضی بازی‌هایی کند که طرفش تراکتورسازی تبریز است. حالا پرسپولیس نیز به این دایره اضافه شده است. پرسپولیسی که تماشاگرانش نمی‌دانند علت اعلام آن پنالتی دقیقه ۹۰ چه بود و چرا فغانی برخورد توپ به سینه را خطای پنالتی تشخیص داده است. تابلوی ورود ممنوع مقابل فغانی در لیگ البته فقط به این دو تیم خلاصه نمی‌شود. اگر روزی فغانی برگردد بازی‌های استقلال را با اکراه می‌شود به این داور داد. داستان‌های این داور با فرهاد مجیدی هنوز از یادها نرفته است. برای سپردن بازی‌های نفت به این داور هم اما و اگرهای فراوان وجود دارد و حتی به دلایلی شاید نشود بازی‌های حساس سپاهان را به این داور داد. محرومیت تا اطلاع ثانوی، شاید تا پایان لیگ اکنون بهترین تصمیم در قبال این داور است تا در آینده بشود، کار و روش دیگری را پیش گرفت./ایران ورزشی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۵
علیرضا فغانی این داور عقده ای است!
حمله تند مهرداد میناوند به فغانی
این داور عقده ای است!
مهرداد میناوند بعد از اتمام بازی پرسپولیس و ذوب آهن در مورد داوری گفت: این داور عقده‌ای است.


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مهرداد میناوند پس از شکست امروز پرسپولیس مقابل ذوب آهن با انتقاد شدید از علیرضا فغانی گفت: این داور روانی است و باید او را به تیمارستان ببرند. برای کمیته داوران متاسفم که فغانی را برای این مسابقه انتخاب کرد.


وی افزود: پرسپولیس فوق‌العاده بازی کرد و بهترین بازی چند سال اخیر خود را به نمایش گذاشت اما داور با اشتباهاتش باعث شکست تیم شد.

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: فغانی دیوانه است و او را باید به تبریز بفرستند و در اختیار هواداران تراکتورسازی بگذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۰
علیرضا فغانی پرسپولیس قضاوت جنجال برانگیز فغانی برایش دردسرساز شد
پنالتی ذوب آهن اشتباه بود
قضاوت جنجال برانگیز فغانی برایش دردسرساز شد
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: طبق گزارش ناظر بازی علیرضا فغانی به اشتباه به سود ذوب‌آهن اعلام پنالتی کرده و قطعا با او برخورد می‌کنیم اما نباید داور را مقصر شکست پرسپولیس بدانیم.


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، فریدون اصفهانیان درباره‌ی دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن و عملکرد علیرضا فغانی در این دیدار، گفت: عملکرد فغانی تا دقایق پایانی این بازی خوب بود اما طبق گزارشی که ناظر بازی ارائه کرده، او در صحنه خطای پنالتی به سود ذوب‌آهن اشتباه کرده و توپ به دست محسن بنگر برخورد نکرده است. شاید اشتباهات دیگری در طول بازی رخ داده باشد اما این اشتباهات تاثیرگذار نبودند.

وی در پاسخ به این سوال که چینش داوران در این چند هفته با انتقاداتی مواجه شده است، آیا او دخالتی در این انتخاب‌ها داشته یا خیر؟، ادامه داد: انتخاب داور برای بازی‌ها با هماهنگی میان کمیته داوران و دپارتمان داوری و براساس گزارشاتی ارائه شده و عملکرد داوران انجام می‌شود.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به این که عده‌ای معتقدند که انتخاب فغانی برای این دیدار بعد از چند هفته محرومیت مناسب نبوده است، اظهارکرد: شخصا معتقدم انتخاب فغانی برای این بازی درست بوده است. من چنین حرف‌هایی را قبول ندارم چرا که فغانی چند هفته پیش در خارج از کشور قضاوت کرده بود. شما دیدید که محسن قهرمانی هم بعد از چند سال دوری از فوتبال در بازی سپاهان و ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشت. این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای عدم انتخاب فغانی باشد.

اصفهانیان گفت: در نشست هفته گذشته هیات رییسه درباره اتفاقات داوری صحبت شد و تاکید ما بر این بود که مسئولین باید کمتر درباره داوری صحبت کنند تا هجمه موجود بر روی داوران برداشته شود. کمیته اخلاق هم باید با کسانی که درباره داوری صحبت می‌کنند برخورد کند.

اصفهانیان تاکید کرد: معتقدم در کنار برخی اشتباهات داوری در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن، بازیکنان پرسپولیس هم خودشان نتوانستند ذوب آهن را ببرند. آن‌ها چندین موقعیت را خراب کردند. آیا فقط داور مقصر شکست پرسپولیس بود؟ بازیکنان پرسپولیس خودشان گل نمی زنند. بازیکنی که لقب بهترین بازیکن را می‌گیرد چرا از پنج متری توپ را گل نمی‌کند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اشتباه تاثیرگذار فغانی، کمیته داوران برخوردی با وی خواهد کرد، افزود: طبیعی است که با توجه به گزارش ناظر بازی و آیین نامه با این موضوع و داور برخورد می‌کنیم اما نباید فقط داور را مقصر اتفاقات این بازی بدانیم.

رییس کمیته داوران هم‌چنین درباره اظهارنظر مسعود عنایت رییس دپارتمان داوری مبنی بر اینکه "بابک وسیله‌بر" دیگر قضاوت نمی کند، گفت: وسیله‌بر مشکلی داشته و طبق آیین نامه با او برخورد می‌کنیم. کمیته اخلاق مسئول رسیدگی به این موضوع است و بعد از بررسی به ما ارجاع می‌دهد، اما عنایت نگفت که او تا کی قضاوت نمی کند. او گفت دیگر قضاوت نمی‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۸
پرسپولیس ذوب آهن عکس/ جنجالی‌ترین صحنه داوری پرسپولیس و ذوب/ حتی مهم‌تر از پنالتی!
تصویر؛
عکس/ جنجالی‌ترین صحنه داوری پرسپولیس و ذوب/ حتی مهم‌تر از پنالتی!
در شرایطی که بیشتر نگاه‌ها به تصمیمات بحث‌برانگیز فغانی در مورد پنالتی لحظات آخر ذوب‌آهن دوخته شده، به نظر می‌رسد این صحنه از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار بود.


 به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در شرایطی که بیشتر نگاه‌ها به تصمیمات بحث‌برانگیز فغانی در مورد پنالتی لحظات آخر ذوب‌آهن دوخته شده، به نظر می‌رسد این صحنه از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار بود. اینجا و در دقیقه 39 بازی، فرشاد احمدزاده بعد از عبور دادن توپ از مظاهری توسط او سرنگون می‌شود، اما فغانی که او را در گوشه تصویر می‌بینید رای به ادامه بازی می‌دهد. غیاثی، رییس پیشین کمیته داوران تایید کرده که در این صحنه باید برای پرسپولیس اعلام پنالتی و گلر ذوب‌آهن اخراج می‌شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۷
کریستیانو رونالدو پیشنهاد  نامزدی ستاره فوتبال به این دختر لو رفت+عکس
پیشنهاد نامزدی ستاره فوتبال به این دختر لو رفت+عکس
این دختر نوجوان تاکید کرده است کریس خود سر صحبت را با من باز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، میریدیث میکلسون" دختر 16 ساله برزیلی اعتراف کرد کریس رونالدو ستاره رئال مادرید با او از طریق اینستاگرام رابطه برقرار کرده است.

 میریدیث میکلسون  اظهار داشت که من دو روز بعد از پست رونالدو جواب سلام او را دادم. کریس از من خواست تا نامزد او شوم.

 


 این دختر نوجوان تاکید کرده است کریس خود سر صحبت را با من باز کرد.

 خاطرنشان می شود ایرینا شایک نامزد قبلی کریس او را به خیانت متهم کرده بود و از او جدا شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۵
در اینستاگرام؛
عکس/ سلفی استقلالی‌ها در هواپیما
مهدی رحمتی پس از برد در مقابل تیم استقلال اهواز این عکس را در صفحه اجتماعی اش به اشتراک گذاشت.


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مهدی رحمتی این عکس را در هواپیما گرفته. استقلال موفق شد در اهواز، تیم همنامش استقلال اهواز را 2 بر یک شکست دهد.

 

برای مشاهده سایز بزرگ تصویر روی آن کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۴

نبرددوباره ایران و لهستان در نیمه نهایی


مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان برگزار خواهد شد و تیم ملی نوجوانان ایران بعد از شکست مقابل لهستان در دور مقدماتی، بار دیگر به مصاف این تیم می رود.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بازی‌های مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان برای مشخص شدن فینالیست این پیکارها در شهر رسیستنسیا آرژانتین برگزار خواهد شد و تیم ایران به مصاف لهستان می‌رود. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بعد از باخت به لهستان در دور مقدماتی باید بار دیگر در نیمه نهایی به مصاف این تیم برود.

*برنامه کامل نیمه نهایی:

ایران – لهستان ساعت (16:30 به وقت محلی)٬ 00:00 به وقت تهران

آرژانتین – روسیه ساعت (21:00 به وقت محلی)٬ 4:30 بامداد روز شنبه 31 مرداد به وقت تهران

**علاوه بر این دیدارها برنامه بازی‌های 8 تیم دیگر برای کسب جایگاه پنجم تا هشتمی که در شهر رسیستنسیا برگزار می‌شود٬ به شرح زیر است؛

چین ایتالیا ساعت ( 14:30به وقت محلی) 21:30 به وقت تهران

برزیل – آمریکا ساعت ( 19:00 به وقت محلی) 2:30 بامداد روز شنبه 31 مرداد ماه به وقت تهران

**2دیدار نیز برای مشخص شدن وضعیت جایگاه‌های نهم تا 12 در کورینتس برگزار خواهد شد که به شرح زیر است؛

بلغارستان – کوبا ساعت ( 19:00 به وقت محلی) 2:30 بامداد روز شنبه 31 مرداد ماه به وقت تهران

فرانسه – ترکیه ساعت ( 21:00 به وقت محلی) 4:30 بامداد روز یک‌شنبه 31 مرداد ماه به وقت تهران

**برنامه دیدار‌هایی که برای جایگاه 13 تا 16 در شهر کورینتس برگزار می‌شود نیز به شرح زیر است؛

مکزیک – شیلی ساعت ( 14:30 به وقت محلی) 21:30 به وقت تهران

آلمان – ژاپن ساعت ( 16:30 به وقت محلی) 00:00 به وقت تهران

**در طول این رقابت‌ها 2 بازی دیگر برای مشخص شدن جایگاه‌های 17 تا 20 برگزار خواهد شد که برنامه آن‌ نیز به شرح زیر است؛

سالن رگاتاس٬ بلژیک – پورتوریکو ساعت(11:00 به وقت محلی)٬ 18:30 به وقت تهران

سالن سارمینتو٬ مصر – چین تایپه ساعت(11:00 به وقت محلی)٬ 18:30 به وقت تهران
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۷

گمنام ها همچنان می درخشند

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر


هفته ی چهارم لیگ برتر با حاشیه های زیاد و البته اشتباهات فاحش داوری به پایان رسید.


به گزارش "ورزش سه"، رقابتهای امسال با حضور جدی تیم های مدعی و البته مقاومت فوق العاده کوچکتر ها می تواند بهترین لیگ این چندسال را پیش چشم ما تصویر کند ، لیگی که بهترین های هفته چهارمش گم نام های زیادی دارد . بهترین هایی که به سلیقه تیم فنی "ورزش سه"، تیم رویایی هفته را شکل می دهند :

دروازه بان :

رشید مظاهری ( ذوب آهن) :
برای انتخاب رشید مظاهری به عنوان گلر هفته کار سختی داریم ، چرا که محسن فروزان رقیب او در سیاه جامگان هم نمایش خوبی در تبریز داشت ، با این تفاوت که در واکنش خوب مظاهری در دفع پنالتی عالیشاه راهی به دروازه ذوب نیافت اما فروزان که پنالتی مگنو را دفع کرده بود ، با بازی سریع شجاعیان توپ برگشتی را در دروازه اش دید . مظاهری در بازی پرسپولیس – ذوب آهن با بازی خوبش از دلایل اصلی پیروزی ذوبی ها بود .



مدافعان :

حسن مرادمند(پدیده):
یکی از عوامل پیروزی پدیده در مشهد برابر تیم پرستاره ی تراکتور سازی حسن مرادمند بود که توانست در خط دفاعی حملات قرمز های تبریزی را دفع کند.مرادمند این فصل در پدیده متحول شده است و بازی خوب او در این تیم به چشم می آید.




عزت پورغاز (ملوان):
زننده ی دراماتیک ترین گل هفته به جرات عزت پورغاز بوده است.او با دو گلی که درون دروازه ی بیرانوند قرار داد توانست دو بار تیمش را به بازی برگرداند تا قوهای انزلی با امتیاز ورزشگاه تختی را ترک کنند و به خانه بروند.دو گل زیبا و دیدنی او می تواند بازهم پورغاز را در لیست کی روش قرار دهد.




بهمن کامل(فولاد):
کامل که این فصل زوج لئوناردو مساریچ در قلب خط دفاعی فولاد شده است توانسته به خوبی عمل کند.کامل در بازی برابر سپاهان نیز توانست تاثیرخود را روی حملات سپاهانی ها نشان دهد تا مانع از فروریزی دروازه ی تیمش شود.البته مساریچ زوج او در خط دفاع فولاد نیز می توانست در تیم هفته نیز قرار بگیرد.




میثم مجیدی(استقلال):
جانشین هاشم بیک زاده توانسته است در استقلال به خوبی خود را نشان دهد.او که نسبت به فصل قبل کم تر در حمله شرکت می کند و بیش تر به کارهای دفاعی می پردازد.او دیروز علاوه بر اینکه در دفاع درخشید توانست در دقایق پایانی گل برتری تیمش را در دقایق پایانی وارد دروازه همنامان اهوازی خود کند.این می تواند شروع گل های ، گل زنترین مدافع فصل قبل رقابت ها باشد.



هافبک ها :

پیام صادقیان (نفت):
صادقیان در نفت تهران متحول شده است و با فاصله گیری از حاشیه ها به روزهای اوجش باز می گردد.بازی صادقیان برابر ملوان و پاس های دقیقش نوید بازگشت پیام به روزهای فوق العاده اش را می دهد.صادقیان در بازی با ملوان عالی بود و اگر تیم نفت گل سوم را نمی خورد بازی صادقیان در برد بیش تر به چشم می آمد.منتظر ادامه ی درخشش صادقیان در تیم کم حاشیه ی نفت خواهیم بود.



امید عالیشاه (پرسپولیس):
باخت پرسپولیسی ها در برابر ذوب آهن که با اشتباهات عجیب داوری همراه بود نتواسنت مانع از این شود تا بازی خوب عالیشاه در برابر ذوبی ها را نبینیم.عالیشاه در بازی برابر ذوب یکی از روزهای خوبش را گذراند و تنها نکته ی منفی بازی او از دست دادن پنالتی پرماجرا بود که در ادامه و با ضربه ی دقیقش آن اشتباه را جبران کرد



حسین بادامکی(پدیده):
حسین بادامکی نمایش دلپذیری مقابل تراکتورسازی داشت . این هافبک باتجربه که از ابتدای این فصل عالی کار کرده در بازی تراکتور هم یکی از دلایل اصلی برتری تیمش مقابل تیم پرمهره تونی اولیویرا بود.



داریوش شجاعیان(گسترش):
یکی دیگر از ستاره های گمنام این فصل بی شک داریوش شجاعیان است که توانسته سه گل را برای تیم فراز کمالوند بزند.در حالی که محسن فروزان توانسته بود ضربه ی پنالتی مگنو را دریافت کند اما شجاعیان با جایگیری مناسب توانست توپ برگشتی را به گل تبدیل کند و سه امتیاز مهم را در حساب تیمشان بیفزاید.گلی که باعث رفتن خطیبی از سیاه جامگان نیز شد.


مهاجمان :

حسن بیت سعید (استقلال خوزستان ):
پدیده ی امسال لیگ برتر بازهم توانست عالی کار کند.بیت سعید که در سه بازی قبل توانسته بود سه گل را بزند ، در بازی با سایپا نیز یک ضربه دقیق زد که با بدشانسی اش به تیرک زد و خطای پنالتی سایپایی ها روی او انجام گرفت تا استقلال خوزستان سه امتیاز دیگررا هم در اهواز به دست آورد.ستاره ی فصل قبل فولاد نوین همچنان می درخشد و لایق حضور در تیم هفته را دارد.



مهرداد محمدی(راه آهن) :
بهترین گلزن لیگ با میانگین یک گل در هر بازیجوان راه آهنی ها مهرداد محمدی است.او با هوش و ذکاوت خود و البته ضربات فوق العاده اش 80 % گل های تیمشس ر به ثمر رسانده است.دو گل او باعث شد تا تیمشان برابر صبای دایی پیروز شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۶

سوشا مکانی و 2 گل تازه درون سنگر 30 بازی و 35 گل خورده...

عملکرد سوشا مکانی در پرسپولیس


سوشا مکانی بین گلر هایی که پرسپولیس را در حداقل 20 بازی همراهی کرده اند تنها کسی است که میانگین گلهای دریافتی توسط او از یک گل به ازای هر بازی بیشتر است.


به گزارش "ورزش سه"، سوشا مکانی از ابتدای مسابقات فوتبال لیگ سال گذشته به تیم فوتبال پرسپولیس آمد. او در مسابقات فوتبال لیگ سال گذشته در 18 بازی 19 گل دریافت کرد.

سوشامکانی در مسابقات فوتبال لیگ امسال هم در مدت یک بازی 2 گل خورده است. او در مسابقات جام حذفی پارسال هم در 3 بازی 4 گل دریافت داشته و در لیگ قهرمانان آسیا هم در 8 بازی 10 گل دریافت کرد تا در مجموع از 30 بازی انجام شده 35 گل دریافت داشته است.

در تاریخ پرسپولیس گلرهایی مثل عزیز اصلی، هادی طاووسی، وازگن صفریان، وحید قلیچ، بهروز سلطانی، بهرام مودت، حسین قراخانلو، سعید عزیزیان، نادر باقری، نیما نکیسا، احمدرضا عابدزاده، داوود فنایی، فرشید کریمی، محمد محمدی، مهدی واعظی، ساشا ایلیچ، علیرضا حقیقی، نیلسون و... افرادی از میان گلر های تیم فوتبال پرسپولیس بودند که در بیش از 20 بازی از دروازه پرسپولیس حفاظت کرده و کمتر از تعداد بازیهایشان گل دریافت داشته اند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۶
hidden hit counter