شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

تمامی کلیپ ها و اخبار و عکس های اینستاگرامی بازیکنان و ورزشکاران را میتونید در اینجا ببینید.

بایگانی

حواشی و نتیجه بازی سیاه‌جامگان 0 - راه‌آهن0

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۲ ب.ظ

هفته پنجم لیگ برتر

گزارش زنده؛ سیاه‌جامگان 0 - راه‌آهن0


بعد از استعفای رسول خطیبی از هدایت سیاه جامگان، این تیم در اولین مصاف با هدایت سعید رمضانی به دیدار راه آهن فرهاد کاظمی رفته است.


سیاه جامگان بعد از شکست برابر گسترش تبریز با استعفای رسول خطیبی مواجه شد و سعید رمضانی روی نیمکت این تیم قرار گرفته تا در اولین گام به مصاف راه آهن و فرهاد کاظمی برود.
با گزارش لحظه به لحظه این دیدار "ورزش سه"، را همراهی کنید.

استادیوم: ثامن تماشاگر: سه هزار نفر
داور: قاسم واحدی کمک داوران: هادی طوسی و عبدالرسول ذورقی

سیاه جامگان: محسن فروزان، بهروز افشار، امیرحسین صدقی، رضا شربتی، احمد کامدار، میثم حسینی، فرزاد زامهران، علیرضا نقی‌زاده، سالار افراسیابی، پیمان میری و رضا عنایتی
سرمربی: سعید رمضانی

راه آهن: ایگور ننژیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، امین منوچهری، مهدی جعفرپور، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، میلاد محمدی و ایران‌نژاد
سرمربی: فرهاد کاظمی

دقایق حساس:
دقیقه 6: اولین حرکت پا به توپ مهرداد محمدی، آقای گل فعلی لیگ برتر با شوت سرکش او از پشت محوطه جریمه همراه بود که توپ با اختلاف از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.
دقیقه 16: رضا عنایتی با پاس در عمق احمد کامدار با دروازه بان راه آهن تک به تک شد و در زاویه بسته توپ را به کنار تور دروازه کوبید و این فرصت برای مشکی و سرخپوشان از دست رفت.
دقیقه 21: محسن فروزان با استارتی موفق پیش از رسیدن توپ به مهرداد محمدی آن را از آن خود کرد و در ادامه پاس مناسبی را برای هم تیمی هایش مهیا کرد که این فرصت با مهار نامناسب شربتی از دست رفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
hidden hit counter