شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

تمامی کلیپ ها و اخبار و عکس های اینستاگرامی بازیکنان و ورزشکاران را میتونید در اینجا ببینید.

بایگانی

شاهرودی: پرسپولیسی ها نگران نباشند

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

راه آهن واقعی را به زودی خواهید دید

شاهرودی: پرسپولیسی ها نگران نباشند


مربی تیم راه آهن می گوید با پیش رفتن لیگ برتر، این تیم نیز به شکل واقعی خود نزدیک می شود.


به "گزارش ورزش سه"، رضا شاهرودی در رابطه با شرایط اخیر تیم راه آهن گفت: ما یکی از تیم هایی بودیم که تمرینات مان را دیر شروع کردیم و طبیعی است که زمان ببرد تا تیم هماهنگ شود و به شرایط آرمانی خود برسد. ما بازی اول مان را در گرمای اهواز آغاز کردیم که آن هم دو بر صفر از حریف خود پیش بودیم و در ده دقیقه پایانی، بازی مان به تساوی کشیده شد.
وی ادامه داد: مدت هاست که روی ضعف های حریفان خود کار می کنیم و در بازی های اخیر نشان دادیم که تیم های مختلف را به خوبی آنالیز می کنیم و به همین دلیل با شناخت کافی به بازی ها می رویم. ما با بازیکنان جوان و یکدلی که داریم سعی کردیم تا حد امکان از فرصت های مان استفاده کنیم و بتوانیم امتیازات خوبی جمع کنیم.
شاهرودی در رابطه با تیم پرسپولیس و جایگاه آن عنوان کرد: اینکه کاملا روشن است رده ای که الان سرخ پوشان در آن حضور دارند غیرواقعی است و به زودی جایگاه آنها تغییر خواهد کرد، انصافا پرسپولیسی ها بازی خوبی از خود به نمایش می گذارند و می خواهم به هواداران این تیم بگویم نگران نباشند چرا که با تلاش کل مجموعه و همراهی هواداران این تیم به جایگاه واقعی خود برمی گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
hidden hit counter