شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

تمامی کلیپ ها و اخبار و عکس های اینستاگرامی بازیکنان و ورزشکاران را میتونید در اینجا ببینید.

بایگانی

سیدجلال در پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شد

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

رمزگشایی از جملات وزیر ورزش؛

سیدجلال در پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شد


مصاحبه مطبوعاتی وزیر ورزش به صورت طبیعی به بحث فوتبال و موضوع ناکامی پرسپولیس کشیده شد.


به گزارش "ورزش سه"، محمود گودرزی در پاسخ به سوالی درباره خشم هواداران پرسپولیس از وضعیت این تیم گفت: اظهارنظر در ایران آزاد است و اگر جایی باشد که ما قصور داشته باشیم من آن را می پذیرم.

در فضای رسانه، فضا نقادانه است اما باید این را هم در نظر داشته باشیم که در پرسپولیس بد عمل نشده است. به عنوان مثال در این باشگاه، سرمربی هر آنچه که خواسته تحقق یافته است. مربی ای هم بالای سر تیم است که قبلا امتحانش را در فوتبال ایران پس داده است. ما محدودیتی در زمینه جذب بازیکن برای مربی نگذاشته بودیم. البته نه اینکه درخواست های نامحدودی وجود داشته باشد اما وقتی که هیات مدیره علاقه مند بوده اند که یکی از فوق ستاره های فوتبال ایران به پرسپولیس بیاید آقای سرمربی پاسخ داده اگر ایشان را بیاورید روی نیمکت خواهد نشست.

حرف های گودرزی کاملا روشن است که او از سیدجلال حسینی و انتقال نافرجامش به پرسپولیس صحبت کرده است. وی در ادامه حرف هایش گفت: البته نتایج خوبی کسب نشده اما با توضیحاتی که دادم بفرمایید کدام قسمت از قصور متوجه ماست که آن را برعهده بگیریم. ما در فرآیند مدیریت کارمان را انجام دادیم اما ناکامی دلایل دیگری هم داشته که مثلا یکی از آنها داوری بوده است و یا اتفاقاتی که خودتان دیده اید.

وی ادامه داد: در زمینه انتخاب مربی هم نظر افرادی که منتقد انتخاب ما هستند فقط 10-15 درصد اختلاف دارد و فقط بحث سلیقه وسط می آید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توحه به وضعیت استقلال، پرسپولیس هم از شرایط فعلی فاصله بگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
hidden hit counter