شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

اخبار ورزشی ایران و جهان همراه با کلیپ ها و تصاویر خصوصی بازیکنان

شبکه ورزش

تمامی کلیپ ها و اخبار و عکس های اینستاگرامی بازیکنان و ورزشکاران را میتونید در اینجا ببینید.

بایگانی

پیش بازی بایرن مونیخ-هامبورگ


دو تیم بایرن مونیخ و هامبورگ، امشب در ورزشگاه آلیانز آره‌نا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، بایرن در اولین بازی خود در بوندس لیگا، باید به مصاف هامبورگی برود که هفته ی گذشته از جام حذفی آلمان نیز حذف شد.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا خود را برای اولین بازی فصل آماده می‌کنند. بایرن تغییراتی در خط میانی خود نسبت به فصل گذشته می‌بیند و خریدهای جدید، با توجه به مصدومیت‌ها، به تیم اصلی راه پیدا کرده اند. داگلاس کاستا، جانشین ریبری مصدوم شده و ویدال به جای شواینی بازی خواهد کرد.به احتمال فراوان باواریایی ها از سیستم 1-4-1-4 استفاده می‌کنند. همچنین تیاگو، خوان برنات، رافینیا و گوتزه نیز شانس فیکس شدن دارند. روبن نیز که فصل گذشته را با مصدومیت پشت سر گذاشته بود، امروز در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. باداشتوبر، خاوی مارتینز و فرانک ریبری، مصدومین بایرن برای بازی امروز خواهند بود.

هامبورگ

شاگردان اسپاهیچ، خود را برای اولین بازی خود در خارج از خانه مقابل بایرن آماده می‌کنند.آنها آمار بسیار ضعیفی مقابل بایرن در طول چند سال اخیر به ثبت رسانده اند و احتمال یک شکست سنگین دیگر در بازی امروز برای هامبورگ وجود دارد. در حقیقت، بایرن در 8 بازی از 9 بازی اخیر خود مقابل هامبورگ، حداقل 3 گل به ثمر رسانده و بازی آخر دو تیم با شکست 8-3 هامبورگ همراه بود.مارسلو دیاز، خرید جدید تیم هنوز به مرز آمادگی نرسیده و احتمال حضورش در خط میانی تیم پایین است. همچنین انتظار می‌رود که اکدال ، اولین بازی اش برای هامبورگ را انجام دهد.یاروسلاو روبنی و پتر ایراچک، مصدومین هامبورگ برای بازی امروز خواهند بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
hidden hit counter